19. desember 2008

Oppsummering


Favoritter:
Så var vi ved veis ende - i kurset, men ikke i utforskingen. Det var mye her som fenger. Mine favoritter er vel blogging, Del.icio.us, Flikr, YouTube og LastFM. Det meste var spennende, men det er også noe jeg ikke ser nytte av akkurat nå.

Innvirkning på læringsmål:
Jeg har lyst til å lære mer, og jeg har fått innsyn i noe jeg synes er spennende. Noe jeg har som mål å utvikle videre.

Overraskelser:
Jeg er overaska over at det er så mye lett tilgjengelig som kan være til både nytte og glede.

Kursopplegget:
Jeg synes det har vært et veldig bra kurs. Vi har fått god bistand ved behov og det har vært sosialt. Jeg tror kurslengden er passe. Fint at ting modnes over tid. Jeg har nok jobba mer enn det som ble antydet, men det har jeg gjort med glede. Det kunne kanskje vært mer gjennomgang på forhånd i ulike tema, men det hadde krevd et lengre kurs.

Og jeg vil gjerne delta på et tilsvarende nytt kurs. Yes!

Ingen kommentarer: